Durant una tarda el Casal de Sant Pere es va convertir en punt neuràlgic de l’art urbà terrassenc. Ja unes hores abans de l’inici de l’acte el casal i els seus voltants bullien d’activitat amb joves interessats en participar en les diverses activitats que tindrien lloc durant tota la tarda i que, de la mà de Terrassa Breaking, volien mostrar totes les dimensions de l’art urbà en un sol esdeveniment.
A dins era l’espai per la dansa. Durant tota la tarda grups de breakers vinguts de tot arreu van participar en una competició Crew Vs Crew que van competir entre elles fins a arribar a un guanyador. Ara bé, l’esportivitat, tal i com ens van recordar va ser present durant tota la competició que es va alternar amb exhibicions dels jutges i d’altres assistents.
Als voltants del Casal de Sant Pere va ser l’espai pels grafittis i pel hip-hop. Mentre els grafitters pintaven els seus murals, hi havia una competició de hip-hop amb MCs que es van apuntar allà mateix. Una competició que també es va allargar tota la tarda fins a arribar a la final. El fi de festa va unir les finals de les dues competicions, la de break dance i la de hip-hop i un show d’scratch amb alguns dels DJS que havien estat acompanyant les competicions.
Durant tota la tarda, doncs, tots els elements de l’art urbà que sovint es troben separats es van unir durant una tarda de la mà de Terrassa Breaking.