Aïda Jiménez Torregrosa

aida_jimenez

Actualment, té 20 anys. Va començar a jugar amb la vídeo-càmera que gravava les
vacances de la seva família quan tenia 10 anys. Ara estudia Comunicació Audiovisual i és amant de l’art escènic i la filosofia. És col·laboradora a Ràdio-Televisió Cardedeu (RTVC) i a Canal SET. A RTVC és presentadora i guionista de dos programes: el concurs infantil «Invencibles» que combina l’entreteniment amb la ficció i «Va de cine», un programa que fa crònica d’estrenes cinematogràfiques. A Canal SET presenta informatius. També és sòcia fundadora i secretària d’Asociación Juvenil Contraplano. Va ser directora artística de «Bad Beat» i ha col·laborat en la producció de diversos curtmetratges. Té moltes ganes de provar coses diferents i li encanta anar amunt i avall, conèixer la gent i escoltar música! Balla dansa clàssica des dels 4 anys i mai ha pogut deixar-ho estar. L’estil de dansa que més li agrada és el jazz. També toca el piano.

Com definiries el teu projecte amb dues frases?
Descobrir, aprendre, ser una esponja de tot…

Com va començar tot?
El meu projecte de vida va començar quan vaig obrir els ulls per primera vegada.

Què vols ser quan siguis gran?
Comunicadora, directora artística, redactora… M’agraden els oficis relacionats amb l’art escènic, la comunicació audiovisual, el periodisme i el cinema.

Quina ha estat la teva gran fita?
Poder-me endinsar en el món que m’agrada i em fa feliç.

I la teva gran derrota?
No agafar «el toro por los cuernos» en algunes ocasions.

Per què moles?
Molo? No m’ho he plantejat mai.

Per què creus que t’han convidat a La Descomunal?
Un amic, l’Oriol Tresens, em va suggerir participar i em va semblar bona idea. Ja hem treballat junts altres vegades.

Quin és el tòpic d’artista en el que mai voldries caure?
Els artistes no tenen perquè ser caòtics.

Què entens per “èxit”?
Complir amb el que un/a pretén.

Quin és el defecte que odies més en els altres?
La incoherència entre el que es pensa, el que es diu i el que es fa; la hipocresia.

Clàssics que t’acompanyaran sempre.
La pel·lícula «La Dolce Vita», Loquillo, Blondie, David Bowie…

Algun pecat de joventut que -per sort- ja has superat.
Crec que no he superat els pecats. Deu ser que encara sóc jove!

Confessa els teus plaers culpables.
Sempre em poso el pijama quan arribo a casa, tan se val l’hora que sigui. M’encanta dormir, la xocolata amb llet, escoltar música just abans d’adormir-me i al llevar-me…

Mata’m un mite
Els mites són per creure-hi!

Amb qui t’agradaria col·laborar?
Amb tothom que tingui ganes de donar.

Amb qui no col·laboraries ni per diners?
Amb algú sense principis.

Quins són els teus herois de ficció?
Willy Wonka a «Charlie and The Chocolate Factory», Bob Harris a «Lost In Translation», Mia a «Fish Tank»…

Què vols trobar a La Descomunal?
Persones que em puguin ensenyar coses, professionals o no.

Una imatge de silenci? (ai perdó, se’ns ha colat).
El color blau que tenyeix la tarda quan cau i es comença a fer de nit.

 

Anuncis

Deixa un comentari

