Cristina Martínez

_mg_8717

La Cristina Martínez és graduada en art dramàtic per l’Institut del Teatre de Barcelona i té el grau professional de música en l’especialitat de piano. És professora de música i de teatre i té els seus propis projectes; entre ells, la companyia de teatre Vagas y Maleantas o el grup de música terrassenc Sense sal.

Com definiries el teu projecte amb dues frases?
Gaudir de les arts escèniques en grup, intentant fer que qui observi també en gaudeixi.

Com va començar tot?
Amb la decisió dels meus pares d’apuntar-me a Acció Teatre i al Conservatori. Els hi estic molt agraïda.

Què vols ser quan siguis gran?
M’agradaria ser una persona amb la qual sigui interessant parlar i passar-s’ho bé

Quina ha estat la teva gran fita?
Poc a poc, cada petit pas fet amb el qual s’està content, ja és una gran fita

I la teva gran derrota?
De tot se’n aprèn diuen, i com segurament encara queden coses per viure, prefereixo no triar-ne cap i guardar-me el comodí.

Per què moles?
No en tinc ni idea si molo o no ni què és molar. Sé que tinc sort que, de vegades i per sort sovint, puc fer allò que m’agrada, i a mi això em mola.

Per què creus que t’han convidat a La Descomunal?
Perquè tinc un bon amic que s’apunta a tot i va pensar en mi.

Quin és el tòpic d’artista en el que mai voldries caure?
Pensar que sóc artista.

Què entens per “èxit”?
Intentar passar-s’ho bé i estar contenta amb els resultats de cada petit pas

Quin és el defecte que odies més en els altres
Tots tenim defectes, però suposo que el que menys m’agrada és que una persona sigui poc honesta i egoista.

Clàssics que t’acompanyaran sempre.
En Teatre m’agraden molt les tragèdies gregues i en música clàssica m’agraden molt Chopin i Debussy.

Algun pecat de joventut que -per sort- ja has superat.
Mmm, ostres, jo diria que sóc jove encara, però podria dir ser una llepafils. I molt ben superat!

Confessa els teus plaers culpables.
La xocolata i les banyeres.

Mata’m un mite.
Només se’n ensurt qui té més talent. No sé ni si és un mite però no hi crec gens, jo crec molt en l’esforç i en l’empenta. És veritat que hi ha gent amb més facilitats i més sort, però crec que ens hem d’esforçar en fer allò amb el que ens sentim compromesos.

Amb qui t’agradaria col·laborar?
Amb gent que tingui ganes de treballar en equip en un projecte d’arts escèniques i que hi posi moltes ganes i idees.

Amb qui no col·laboraries ni per diners?
Amb persones que siguin egocèntriques o que vagin de molt entesos

Quins són els teus herois de ficció?
Harry Potter i Mulan.

Què vols trobar a La Descomunal?
Bon ambient per conèixer gent amb projectes d’aquí Terrassa.

Una imatge de silenci? (ai perdó, se’ns ha colat).
Algú mirant les vistes des de dalt d’una muntanya.

 

Deixa un comentari

