Berta Pey Llonch

dsc_5451_2592
La Berta va començar dibuixant, i més tard fent fotos, fet que la va portar a obsessionar-se amb els retrats i les formes del cos… Més tard li van encuriosir els vestits de la gent que passava pel carrer, fins que va créixer i es va haver de plantejar què estudiar. 
Va escollir disseny de moda perquè és el conjunt de tot el que li agrada. Actualment està acabant els estudis, treballant d’ajudant de vestuari i és resident del @elcorralitocca, on porta a terme la majoria dels seus projectes personals.
Com definiries el teu projecte amb dues frases?
En tinc molts… per començar, sense acabar, mig acabats, a dies… però en tots hi ha una mica de la meva personalitat, molta sensibilitat femenina i la percepció de bellesa que imagino en el meu cap.
Com va començar tot?
Des de petita he dibuixat i m’ha cridat l’atenció la fotografia, i m’agrada crear imatges on puc jugar amb la forma d’un cos, d’una cara, un estil… i al final això m’ha portat a estudiar disseny de moda.
Què vols ser quan siguis gran?
No ho tinc clar encara, però vull que sigui alguna cosa que la gaudeixi i m’apassioni.
Quina ha estat la teva gran fita?
El dia que vaig aprendre a cosir a màquina i a fer servir una càmera de fotos.
I la teva gran derrota?
Que a casa meva mai m’han deixat tenir un gos.
Per què moles?
Perquè no puc parar quieta.
Per què creus que t’han convidat a La Descomunal?
Perquè fa molt temps que estic rondant per les Descomunals i el que faig està relacionat amb la pròxima.
Quin és el tòpic d’artista en el que mai voldries caure?
En el de personatge-artista que es menja a la persona.
Què entens per “èxit”?
La sensació de fer bé allò que hi impliques temps i esforç.
Quin és el defecte que odies més en els altres
Les mentides.
Clàssics que t’acompanyaran sempre.
Lauryn Hill, Erykah Badu, Aaliyah, Queen Latifah i M.I.A.
Algun pecat de joventut que -per sort- ja has superat.
Forever young
Confessa els teus plaers culpables.
Els diumenges al llit.
Mata’m un mite
Amb qui t’agradaria col·laborar?
Alessandro Michele
Amb qui no col·laboraries ni per diners?
Olivier Rousteing
Quins són els teus herois de ficció?
Mafalda i Mr.Bean
Què vols trobar a La Descomunal?
Persones de qui després pugui aprendre molt!
Una imatge de silenci? (ai perdó, se’ns ha colat).
Una banyera calenta al final del dia.
Anuncis

Deixa un comentari

