Rosa Rubio

img-20150925-wa0000La Rosa Rubio és professora de costura i patronatge d’adults, col·laboradora del Centre de Documentació i Museu Tèxtil (CMDT) i fa roba amb Inhala Exhala. Si en voleu saber més podeu llegir el qüestionari que ens ha contestat o fer un cop d’ull al seu blog Coses Tèxtils.

Com definiries el teu projecte amb dues frases?
Ensenyo a cosir a altres persones mentre aprenc jo d’elles (això és un secret).

Com va començar tot?
D’una forma comuna: jugant a fer vestits al costat de ma mare que cosia.

Què vols ser quan siguis gran?
Vella.

Quina ha estat la teva gran fita?
No en tinc cap, vaig fent.

I la teva gran derrota?
Intento prendre’m les parts negatives com a experiències …derrota no hi ha si no estàs competint i jo no competeixo amb ningú.

Per què moles?
No sé si molo. Tampoc tinc massa interès en molar.

Per què creus que t’han convidat a La Descomunal?
M’he colat.

Quin és el tòpic d’artista en el que mai voldries caure?
Dir que sóc artista.

Què entens per “èxit”?
Passar-s’ho bé, gaudir, ser lliure.

Quin és el defecte que odies més en els altres?
El fanatisme i la ignorància.

Clàssics que t’acompanyaran sempre.
En el tema “moda” la roba feta a mida i la “històrica”. En altres temes la música mediterrània, alguns llibres de ciència ficció…

Algun pecat de joventut que -per sort- ja has superat.
No voler fer coses sola.

Confessa els teus plaers culpables.
La xocolata. Però no em sento culpable mai d’això!

Amb qui t’agradaria col·laborar?
Amb qualsevol artesà que faci coses maques.

Amb qui no col·laboraries ni per diners?
Amb la gent que es pensa que ho sap tot.

Què vols trobar a La Descomunal?
Un lloc d’intercanvi d’idees.

Una imatge de silenci? (ai perdó, se’ns ha colat).
Una dona cosint a mà a prop d’una finestra.

Deixa un comentari

