Aleix Soler

Aleix Carnet
L’Aleix és professor de l’ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle) i defineix així la seva professió: ‘L’altre cara de l’espectacle’.

Com definiries el teu projecte amb dues frases?
Un projecte de futur, engrescador, satisfactori per al futur de la gent. No hi ha res millor que veure com els estudiants evolucionen a nivell professional i personal al llarg del seu pas per l’ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle) per a esdevenir tècnics de l’espectacle en viu (gent de teatre).

Com va començar tot?
Pel principi…… De fet tot va començar amb el recopilatori Max Mix 5 quan tenia uns 10 anys (a la web diu que és del 1987). Quan es va posar a la venda el Max Mix 5 i el vaig escoltar vaig tenir molt clar que jo volia tocar botons per a fer música.

Què vols ser quan siguis gran?
Encara no ho tinc clar, tinc varies opcions però encara no m’he decantat per cap.

Quina ha estat la teva gran fita?
Pel que fa a la meva vida en general, els meus fills. En l’àmbit “laboral” el concert que vaig sonoritzar del “Reverendo Lee Brown” al Fòrum 2014, no se si es pot considerar com una gran fita però en guardo un record excel·lent i per a mi ja és suficient.

I la teva gran derrota?
M’atreviria a dir que no n’he tingut mai cap o bé que el meu cervell no la vol recordar.

Per què moles?
Molo? No ho se, suposo que depèn de a qui ho preguntis. Jo a mi mateix si que hem molo, encara que tinc alguns “defectillos” com tota persona humana. De totes maneres estic convençut que com a mínim hi deu haver una persona en el planeta que pensa que no molo gens.

Per què creus que t’han convidat a La Descomunal?
Doncs encara no ho tinc ben clar….. Bromes a part, l’Alba volia un representat de l’escola de tècnics, l’ESTAE de l’Institut del Teatre, i no vaig poder dir que no.

Quin és el tòpic d’artista en el que mai voldries caure?
Els tòpics son mentida, no?

Què entens per “èxit”?
Hi ha molts tipus d’èxit, però si hem cenyeixo a l’àmbit laboral per a mi l’èxit és gaudir de la feina, fer-la amb passió i esforçar-me per que surti el millor possible. Quan gaudeixes de la feina i aquesta esdevé un plaer això es tot un èxit.

Quin és el defecte que odies més en els altres?
Que s’amaguin darrere una “màscara” per no mostrar-se realment com són.

Clàssics que t’acompanyaran sempre.
Els dels finals dels 60 i principis dels 70 (Hendrix, Joplin, Led Zeppelin, ELP, Deep Purple, etc, etc, etc)

Algun pecat de joventut que -per sort- ja has superat.
Sóc un “angelet” i no cometo pecats, ara errors molts i de vegades molt grossos.

Confessa els teus plaers culpables.
Com ja he dit, soc un “angelet” i tots els meus plaers son molt sans.

Mata’m un mite

Pam, ja està mort. A la tele res és veritat i al teatre res és mentida.

Amb qui t’agradaria col·laborar?
Per a mi, més que amb qui l’important és l’objectiu que es persegueix.

Amb qui no col·laboraries ni per diners?
Diuen que tothom té un preu, a mi encara no me l’han trobat però mai se sap. Fora bromes, com ja he dit abans, per a mi l’important és l’objectiu. Per tant així d’entrada no et podria donar cap nom ja que si l’objectiu o projecte que se’m plantegen em fa “tilin”, em pot fer canviar d’opinió.

Quins són els teus herois de ficció?
Sens dubte el Capità Enciam. Els petits canvis són poderosos.

Què vols trobar a La Descomunal?
Les inquietuds de la gent.

Una imatge de silenci? (ai perdó, se’ns ha colat)
Uffff… Sent del ram del so m’ho poses molt difícil, mai deixo de sentir sons i sorolls. Sempre associo algun so a les coses/imatges. Però si em fas triar alguna cosa segurament seria els meus fills dormint.

Anuncis

Deixa un comentari

