OIPS

oipsAmb només 17 anys, es va atrevir a sortir al carrer per posar els seus dibuixos “en gran”. La Mariana ha mamat art des de ben petita, i la seva atracció pels colors i les formes la va portar a fer el batxillerat artístic i a pintar les parets de Terrassa quan en té la oportunitat. Actualment és una artista a la recerca d’un estil propi, però té clar que el seu art reflecteix sentiments i sensacions humanes des d’una perspectiva optimista i plena de colors. 

– Com definiries el teu projecte amb dues frases?
Ara mateix no tinc un projecte definit, a poc a poc vull anar formant. Sens dubte sempre colorit i divertit.

– Com va començar tot?
Des de petita i estat envoltada d’art, vaig conèixer gent que pintava murs i això em va ajudar a fer el pas.

– Què vols ser quan siguis gran?
Vull arribar a poder viure de l’art, viatjar i enriquir-me amb altres cultures.

– Quina ha estat la teva gran fita?
Tenir la oportunitat d’haver crescut amb un pare pintor, amb gran experiència i esperit de nen.

– I la teva gran derrota?
No poder pintar tant com m’agradaria, a falta dels diners.

– Per què moles?
No crec que moli. La paraula molar sona temporal, tots tenim un ídol i per ara no arribo a tant.

– Per què creus que t’han convidat a La Descomunal?
No ho se, però me n’alegro!

– Quin és el tòpic d’artista en el que mai voldries caure?
Artista solitari.

– Què entens per “èxit”?
Per al meu l’èxit és superar les expectatives d’un mateix.

– Quin és el defecte que odies més en els altres?
Que no tinguin respecte i es dediquin a embrutar els treballs dels altres.

– Clàssics que t’acompanyaran sempre.
La música.

– Algun pecat de joventut que -per sort- ja has superat.
Segueixo en la joventut i em queda per sortir-ne…

– Confessa els teus plaers culpables.
Perdre la noció del temps dibuixant, acompanyada d’els meus postres favorits.

– Mata’m un mite
Pintar es fàcil.

– Amb qui t’agradaria col·laborar?
Amb persones que admiro des de petita, poc a poc tinc l’oportunitat.

– Amb qui no col·laboraries ni per diners?
Amb el que no em deixi ser jo mateixa.

– Quins són els teus herois de ficció?
Gato Felix.

– Què vols trobar a La Descomunal?
Artistes motivats!

Una imatge de silenci? (ai perdó, se’ns ha colat).
Esteu perdonats!

Anuncis

Deixa un comentari

