Gerard Mîsael

gerardmisael

La seva fascinació pels monstres no té límits. Cantant amb Mr. Mîsael & los Atormentaos, fent la tira còmica ‘El bar de los monstruos’ o dirigint curtmetratges com ‘La destrucción’, Gerard Mîsael és probablement l’únic seguidor del “nouvelle trash”. Així defineix el seu estil: volgudament imperfecte, costumista i lligat al terror. Això sí, amb dosis inacabables de sentit de l’humor.

– Com definiries el teu projecte amb dues frases?
Ho faig amb dues paraules, “Nouvelle Trash”.

– Com va començar tot?
Un dia que em va caure una estanteria plena de vhs de terror a sobre i vaig quedar sepultat durant una nit sencera, a l’endemà ho vaig veure tot molt clar.

– Què vols ser quan siguis gran?
Tenir la meva propia franquícia d’autocines.

– Quina ha estat la teva gran fita?
Que hagin ficat un dels temas de Mr Mîsael & Los Atormentados al film de terror “Mama”.

– I la teva gran derrota?
Mai vaig acabar cap colecció de cromos.

– Per què moles?
Perquè no em prenc res massa en serio.

– Per què creus que t’han convidat a La Descomunal?
Com aquesta edició l’organitza Videodrome, i en sóc part, m’he autoconvidat.

– Quin és el tòpic d’artista en el que mai voldries caure?
M’agrada caure a tot arreu…

– Què entens per “èxit”?
Fer un “perfect” a l’Street Fighter.

– Quin és el defecte que odies més en els altres?
M’agraden els defectes, són genuins. Crec que el caos defineix a les persones.

– Clàssics que t’acompanyaran sempre.
Els monstres clàssics de l’universal.

– Algun pecat de joventut que -per sort- ja has superat.
Ja no em punxo  heroina, he dit prou.

– Confessa els teus plaers culpables.
Violar hamsters i mirar Top Chef.

– Mata’m un mite
Te’n ressucito un, segons les meves fonts, Jim Morrison està viu i l’any que veu treu un nou disc.

– Amb qui t’agradaria col·laborar?
Amb la productora britànica de terror Hammer.

– Amb qui no col·laboraries ni per diners?
Amb l’ESCAC

– Quins són els teus herois de ficció?
El pato Donald.

– Què vols trobar a La Descomunal?
Un mecenes ric que subvencioni totes les meves bogeries.

Una imatge de silenci? (ai perdó, se’ns ha colat).
Un cec aplaudint.

Anuncis

Deixa un comentari

